Våga vägra!

Sitter och kikar lite kläder å så på nätet å av någon anledning kommer man alltid in på barnkläderna.
Jag själv tycker att det finns väldigt dåligt med barnkläder iaf i Majas storlek. Hon är ju i en sån mellan å tråkig storlek nu 80. Å på "Baby" avdelningarna är nästan alla kläder töntiga! Bara massa klänningar å tryck mer musse hello kitty osv. På tal om hello kitty! Är inte det den värsta figuren som finns? Jag hatar henne! Å hon finns ju överallt. Speciellt på H&M. Nån gång måste dom väl komma på något nytt? Tröttnar inte folk? fridas faster och min kompis sophia gillar kitty. Frida älskar henne. Å hon ska jämt påpeka att maja ska ha de. Men ja har sakt att när hon kan säga själv att hon vill ha de då ska ja inte lägga mig i de. Sen att man kan ju alltid försöka få henne att hata henne.
Nä fyfan va jag hatar dendär jävla figuren!


Kommentarer
Postat av: Jane

HAHA, Peter (!!) älskar Hello Kitty :D

Benjamin har två set med påslakan och örngott som Peters Farmor sytt, mest för Peters skull tror jag ;)



Han har Hello Kitty chokladkalender och allt (hahaha). Jag hoppas nästan på att nästa barn INTE blir en dotter ;) (drömde inatt att vi fick en till pojk iofs, hihi)

2010-12-16 @ 09:51:13
URL: http://www.janejohansson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0