Snöängel

Heeej igen:) har ni haft en bra morgon?

Vi har varit ute en stund. Maja tyckte det va sädär kul för det är ju så mkt snö överallt så hon kan inte gå så bra då utan står med snö upp över knäna å öööööar å har händerna upp i luften som att bär mig mamma! Hon är såå gulli iaf.

Vi gjorde snöänglar, Majas första snöängel. Det blev en liitenliiten en. Mot min som blev aningen större. Å snaka om att det va jobbigt att komma upp! Jag är ju inte så smidig i vanligafall så tänk då med stooor jacka och termobrallor, ja ni hör ju själva att lätt va det inte.

Nu är vi inne och värmer oss lite. Maja ska väl vila om en stund.
Hon är så söt nu för hon har strumpbyxor och body på sig. Body slutade hon använda för längesen men hon har 2 st i lådan för jag tänkte att de kan vara bra att ha nu på vintern. Å hon ser ut som en stor bebis.

Nu blir det lite bus en stund och sen ska damen vila.

Mamma

Maja

Stora bebisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0