Samma lika

Maja somnade på soffan igår vilket hon aldrig gör. Hon hade feber och va helt slut.
När ja kom hem från jobbet så sov hon gott i sin säng och sov ända fram till 4 inatt.
Jag tog upp henne och hon va helt kokhet! Hon ville inte somna om så gick och gjorde välling.
När M har feber vill ja gärna veta hur hög så jag hämtar termometern och kollar. den stannar på 39,7.
Ganska mkt feber! Men jag tror att det är tänderna som spökar. Hon får dom 2 uppe nu. La i lite alvedon i vällingen sen hade hon sovit gott till ca halv 10 imorse. Nu har hon nog ingen feber så det blir massa mys för mig å M idag när pappa är på after work med några kompisar.
Imorgon är det jobb 7.15-15 sen ska vi på julmiddag och sen blir det förhoppningsvis Tomten är far till alla barnen på kvällen. Fredrik, Andreas och några till har det som tradition varje år helgen innan jul. Sen tillkom jag å det är super kul. Den är ju så jäkla bra den filmen:)

Ha en mysig fredagkväll.

Samma lika. Maja 3 dagar gammal

Maja 14 ½ månad :)

Kommentarer
Postat av: Jane

hahaha, sjukt söta bilder <3 syns verkligen att det är hon också ju :D

2010-12-17 @ 17:09:58
URL: http://www.janejohansson.se/
Postat av: Jane

Svar: Ja, D-droppar och Semperdroppar hade jag ju glömt. Åker snart, tur att jag kom på det :P

2010-12-17 @ 17:31:27
URL: http://www.janejohansson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0