Julstök

Hur har ni det hemma? Är det stökigt?
Jag har inte börjat julstäda än. Inte ens köpt klart alla klapparna. Så städningen får bli imorgon så hinner det förhoppningsvis inte bli stökigt till fredag.
Julen firar vi med min familj detta året så på dagen kommer pappa och min bror hem till oss å sen på kvällen åker vi ut till mamma, så det blir en lugn julafton.
satt å skrev en handlingslista precis och de slog helt slint i huvudet. Vad har man på julbordet?
Igår va min sista dag på jobbet för detta året så nu är jag ledig ca 20 dagar sen ska ja tillbaka 13/1.
Fick julklapp från chefen mä eller ja kommunen men chefen hade valt själv så det blev presentkort i hela centrum på 200 kr. En riktigt bra julklapp tyckte jag.

Efter mötet igår åkte ja å Frida upp å hämtade Maja hos Britt. Sen hem å lämna henne å iväg till ullared.
Jag va inte ute efter så mkt utan mest julklappar. Vilket det blev också till alla utom pappa och Greta. Hittade en nyårs klänning till mig själv. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra än men det lutar väl åt att försöka hitta en barnvakt till Maja. Men vi får se hur det blir.

Nu ska ja fortsätta med det jag höll på med innan jag fastnade här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0