Julbak

Hallå i stugan.

Jag å Majsan va i knalle en sväng idag. Meningen va att ja skulle köpa lite julklappar men jag hittade bara 1. Hmm. Så det blir att ränna runt lite till. Tur att man inte har så många att köpa till.
funderade på vad Maja ska ha på sig på julafton. Det finns ju inga "juliga" kläder på små avdelningarna. Så jag är lite inne på att köpa en tomte dress. ja varför inte?
Så kan hon ha den på julfesten på fredag hos dagmamman. Perfa!

Nu ikväll så har vi bakat papparkakor,lussekatter och gjort julskinkan. Riktigt smarrigt.
Har precis snaskat i mig en skinkmacka å den va göragoo.

Baka baka pepparkaka

Fredrik&Sophias deg


maja fick julklappar av Sophia. En Annadocka och en prinsess ram

Deeeg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0