Innelåsta

Hallå på er.

Idag skulle vi lekt med Johanna och Nikki men Fredrik kom hem med magsjuka igår så vi blir hemma. Jag å M har inte fått de men vi kan ju bära runt på basiluskerna. Jag känner inte för att få magsjuka nu! Usch. Å tänk lilla Maja. Nä det vill vi inte ha. Så nu har jag flyttat M´s säng från vårat rum till hennes så hon får vila ifred å kanske slippa sjukan sen ska nog sängen få stanna där inne för gott. Det är dags att hon lär sig att sova själv och för oss att sluta vara så lata.. Fredrik får hålla sig på rummet idag. Synd att man inte har 2 toaletter. Men men. Kanske skulle inskaffa sig lite sprit så man kan sprita av allt. Vi måste ta oss ut lite idag iaf. Gå å handla lite får det bli för vi har knappt någonting hemma. 

 

Kommentarer
Postat av: Sara

fy och blää!

Går magsjuka på mina jobb, men har klarat mig än så länge.

Sprit är bra, men det dödar inte magsjukebakterierna helt, det är tvål och varmt vatten som gäller, sen sprit efter det.

Hoppas ni klarar er!

2010-12-28 @ 10:04:37
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Linda K

Använd klorin det dödar bakterierna mer på magsjuka.

Spriten tar inte bort allt det måste vara varmt vatten och tvål med.. Men klorin är bra..!!

Kram

2010-12-28 @ 20:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0