Host host

Hallå alla härliga!

Idag är det visst kallt ute. har bara varit ute en sväng på balkongen och tagit in utemöblerna och parasoll. Tyckte det va dags nu. Så nu åkte de upp på vinden. '
Å ni undrar kanske varför jag skriver nu? För jag ska ju jobba igentligen men nu är det så att lilla Maja har hostat sig igenom denna natten och hon är jätte snorig. Så det fick bli halvdag vabb för mig idag men ska å jobba runt 14 så förlorar vi inte så mkt pengar.
Sen jobbar jag dag imorgon å sen är det helg.
frida frågade för nån vecka sen om jag skulle mä å bowla på lördag. Hmm ja de hade ju varit trevligt tyckre jag men nu har jag blivit osäker. Fredrik ska på julfest på lördag så det innebär att vi måste lämna bort Maja. Å det är väl inga problem med de, hon har ju bara sovit borta 4 ggr. Men det känns som att jag har varit ute mkt nu det sista. men det har jag väl inte igentligen men det känns så iaf. Å jag vill ju ses som en dålig mamma för att jag är ute med mina vänner nån gång ibland. Det är ju somsagt inte så att jag är ute varje helg, inte ens varannan å inteheller 1 gång i månaden.
men vad tycker ni? Ska jag unna mig att gå ut eller ska jag sitta hemma med min underbara dotter?
Jag får beslutångest. Hjälp mig. 

Ha en mysig dag i kylan.

 

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker inte du ska känna dej som en dålig mor bara för du vill gå ut å ha lite kul me vännerna ibland... man behöver de tror jag :)

Tycker du gör ett toppen jobb me din lilla tjej =) Så ut me dej å roa dej lite :P

Kram

2010-12-01 @ 12:27:12
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Frida

Tycker du gör ett klokt val :)

Hatar såna människor som ska klaga å grina på mammor som går ut emellan åt.. herregud man måste väl få att liv utanför bebis världen oxå :)



Helt klart bästa ! :) Får nog mejla svt å be dom sända den ist ;)

2010-12-01 @ 12:39:53
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jag tycker du ska hänga med på det. Du är verkligen ingen dålig mamma. Ut med dig så du får lite egen tid :) du är världens underbaraste mamma :) puss puss

2010-12-01 @ 12:46:04
Postat av: Jane

Jag tycker allt att du ska passa på att komma ut och ha lite kul! Jag har ju vakt utan Benjamin vid fyra tillfällen under hans tre måander i livet, och vissa vägrar lämna deras små innan ettårsdagen. Det är ens eget val tycker jag, men personligen mår både jag och Benjamin bättre om vi får liiite semester från varann ibland ;) Man är ju med varandra jämt, dag och natt annars :)

2010-12-01 @ 16:18:29
URL: http://www.janejohansson.se
Postat av: Tant Johanna

Du är en underbar mor Jenny oavsett vad du gör, du tar så bra hand om Maja. Hoppas du inte har beslutångest mer, för att må bra så måste man få göra saker man tycker är kul och givande! :) Älskar dig <3

2010-12-02 @ 13:21:22
URL: http://bloggitch.se
Postat av: Mikaela

Du är verkligen ingen dålig mamma för att du vill umgås med kompisar :) Jag tror att det är nyttigt för barn att kunna vara med andra människor, så att de inte blir rädda och blyga för att "komma bort". Sen tycker jag det är viktigt att föräldrar som GÖR ALLT för sina barn, ska kunna få lite egen tid, att kunna tänka på sig själv. =) Du har hela livet på dig att finnas där för din dotter =)

2010-12-02 @ 17:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0