Fredags morgon.

Godmorgon.

Vaknade med fruktansvärd ryggvärk. Kunde knappt böja mig och ta på mig byxorna. Men inte konstigt så som jag jobbade igår. .  
Kanske är dags att ta tag i detta.?
Maja sitter snällt i soffan och tittar på igglepiggle. Snart blir det lite frukosr sen ska vi se om vi ska våga oss ut å åka lite pulka för det va inte så kallt idag.
Å idag ska jag nog åka upp till dom nyblivna föräldrarna Johanna och Toni å pussa på deras lilla Nicole en liten stund.
Jag saknar dom sååå mkt!

Annars blir det nog en lugn dag idag. Lite fredagsdans och så blir det väl idol ikväll. Funderar på om vi kanske ska äta tacos för det va as längesen.

Imorgon ska jag unna mig att gå ut och ha skoj med mina vänner. Jag är såå sugen och det kommer bli askul.
Maja får vara hos sin mormor över natten occh det vet jag att de kommer gå jättebra.
Nu ska vi nog gotta oss med lite frukost i soffan.

Men gud jag har ju glömt! Min pappa fyllde 50 år igår så vi va ute hos min faste och firade honom. Jättetrevligt va de.
Maja med sin morfar

Maja och gamelfarmor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0