Nattuggla

Hej å godmorgon!
Eller snart är det godnatt för min del! Har jobbat 2 nätter nu. Första natten gick jätte bra och det va sketa lugnt och de va hur skönt somhällst och tiden gick så fort mä. 10 timmar är ju ganska lång tid! Å nattarbete gör man ju inte så mkt så det blir lätt segt  speciellt när de inte går nåt på tv heller :/
Andra natten har också varit lugn men mkt mk segare! Jag är trött och vill bara hem till min säng.
Sov nog lite för lite, La mig runt 7.30 och vaknade 13,30 och´man ska la kanske sova till iaf 3.
lockan börjar äntligen närma sig hemgång! Lite drygt att åka buss bara. Men nu när man snart får fast jobb så kanske man ska ta sig ett körkort?

Jag måste mä sga att jag ÄLSKAR mitt liv! Jag har världens underbaraste sambo och dotter!
Dom är de finaste jag har och skulle inte byta de mot något!
Jag älskar mitt liv!

Puss&Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0