Måndagsmys

Regn å kallt är de här i borås idag.
Kan hösten ha kommit? Det är ju inte konstigt att man blir sugen på en utlandsresa i detta vädret.
idag jobbade jag 6.45.10 sen åkte jag hem å myste med mina underbara.
idag har maja försökt slå sitt stegrekod med de har inte gått men 11 steg har hon gått än sålänge.
hon har lärt sig att klättra upp i soffan idag mä så ny blir de stenkoll på den lila damen.

håller på att leta bil som galningar mä men de finns ju verkligen INGENTING!
Ikväll blir de mer mys och kanske nån film om jag orkar för de är jobb imorgon igen 6.45-13.
9 dagar kvar tills 1 dag ledigt.

Puss&Kram



Kommentarer
Postat av: Johanna Vuorikoski

Hihi så duktig hon är. Känns konstigt och se henne stå själv utan stöd. =) SAKNAR ER!

2010-08-09 @ 16:25:36
URL: http://bloggitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0