Leo

Hejsan svejsan!
Igår kväll va de en deppig kväll här hemma. Jag har vait ganska grinig ett tag nu, vet inte varför men de kan va för mkt jobb å stress osv. Men men jag va iaf lite nere hela kvällen och Fredrik mä så vi pratade nästan ingenting på hela kvällen. Men de löste sig efter lite prat. Man kan inte alltid vara glad och uppåt.
Men idag har det varit mkt bättre. Vi har inte varit hemma alls mkt utan åkte kl 12 till bosättningspiraten och kikade lite. Hittade en as snygg tv-bänk men de hade vi inte råd med just nu så den får vänta.
Maja har varit lite gnällig nu några dagar och vi tror de kan bero på tänder och rastlöshet så vi åkte till leos lekland och busade riktigt mkt. maja tog mer sten än någonsin! Efter att ha åkt en rutchkana så ställde hon sig upp och trippade iväg. Fy vad förvånad jag blev för de har hon inte gjort innan utan hon har bara gått mellan mig och fredrik.
Efter massa bus på leos så åkte vi till fredrik farmor och farfar:) Massa bus även där och goa kakor ;)
Sen va Maja helt slut och somnade direkt i bilen påväg till maxi så jag fick sitta kvar så hon fick sova en stund.
Hem en sväng och plocka upp maten sen kom frida och Farmor marita och sa att hennes bli va paj så fredrik fick fixa de å då passade ja å gå ner å sätta i¨gång tvätten och Marita tog på Maja kläder så när dom hade åkte så va vi ute och gick med gåvagnen. Tog en sväng till M morfar som inte va hemma så vi gungade lite. Sen kom morfar och greta(morfars hund) som hade vart ute på en promenad.
Nu är tvätten upphängd och nu är vi hemma. Maja sitter och lläser ikeakatalogen och fredrik och andreas ligger i soffan och surfar på Iphonen. Väldigt noga att säga Iphon och inte mobil! Hm jaja Som om att jag skulle säga min sonyeriksson;D
Ikväll blir de hemmagjord pizza och massa myyyssss!
Imorgon blir de nog leos igen eller något annat bus.
vad ska ni hitta på?

Jo förresten! Vi har köpt en ny vagn till Maja nu! Det blev en babytravel liverpool.
hittade en begagnad på blocket som va i nästan helt nyskick, bara använd under sommaren så den är nog som ny. Får den nångång nästa vecka. Iiii spännande.





Va på kalas hon min farmor igår mä :) har tyvärr inte så många kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0