Glada nyheter

Ja nu har jag fått reda på att den 17/8 blir jag fast anställd i kommunen! Det känns riktigt bra.
Jag har inget fast ställe som jag ska bara på men jag börjar med att vara där jag är nu 1 mån sen får vi se va de bir! Åhh jag är så jäkla glad. Riktigt skönt att man nu vet att man har en fast inkomst varje månad.

Idag efter jobbet åkte jag hem å fixade mig å hämtade Maja så åkte vi ner till stan och träffade min kusin mikaela, hennes son Devin och mikaelas mamma Lotta.
Tog en fika på tant grön, satt och tjatade om allt möjligt omkring barn ;D
Fick hålla tjockiskorven å han är så jäkla söööt! Så han satt å myste i mitt knä en bra stund å han va så nöjd så:) Medans Mikaela hade fullt upp med Maja som helatiden vile ner på golvet och krypa ut.

Imorgon är de jobb igen 13-20.30...
Puss&Kram

Devin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0