Elementen på

Nu märker man även inomhus att de är höst för det är ju svinkallt inne,
Så idag åkte elementen på.
det är sista dagen på semestern idag mä så imorgon börjar jag jobba igen!
men mjukstartar lite, imorgon 9-12 möte sen 14.30-21.00 torsdag 6.45-10.00 sen är jag ledig fre,lör,sön och det är väldigt skönt.
Idag va vi en sväng på Leo´s lekland igen. M tycker att de är jättekul och hon springer runt överallt och låtsas att hon blir jagad.
M har somnat för natten hoppas jag nu, Hon sov bara ett pass idag så hon va astrött.

Fick tag i en ny skötväska och regnskydd till nya vagnen idag mä:) Jag älskar att shoppa!

Puss&Kram




Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!



Jo tack det går väl sisådär.. Har kollat på fyra stycken och varit med i en budgivning men den gick upp såpass att den inte var värd det. Ska kolla på en på trandared snart så vi får se :-). Och då ska hon få eget rum. Äntligen!



Hur bor ni då??



Jaha gjorde ni? Jag ser aldrig något, kan stirra någon i ögonen men inte se vem det är ändå. Ja vi har flyttat våra mammaträffar dit lite då och då. Ni då är ni där ofta?

2010-09-01 @ 21:30:57
URL: http://kwamrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0