Bumpy ride

Hej hallå! Hur har ni de?
Vi har det helt underbart! jag har ju semester nu i 1½ vecka så nu kan jag mysa och busa med min underbara dotter hur mkt jag vill!
Igår träffade vi Maria och hennes dotter Zara, Vi va på babysången och sen tog vi en sväng på stan.
när vi kom hem så gick vi upp till nära dig och hämtade ut 2 paket som jag väntat på as länge.
Lite kläder från ellos till Maja och dom va jätte fina :)
man fick också en ryggsäck mä på köpet så nu är Maja redo för övvernattningar och dagmamma.
Haha honva så söt när hon hade ryggsäcken på ryggen, det va ju nästan större än vad hon är.

Idag kommer Johanna hit en sväng och busar. vi har bara träffat henne korta svängar så de ska bli kul!
Vi ska nog upp till babyproffsen en sväng och kolla ny barnvagn till Maja för jag kan ju aldrig bestämma mig!
Vad tycker ni, ett eller 2 hjul fram?
Såg en jätte fin igår en olivgrön babytravel med ett hjul fram, Men jag vet inte pga vältrisken
Men jag får väl höra med dom där uppe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0