2 dagar jobb sen 1½ vecka semester

Ja de ska bli underbart med lite semester.
Tråkigt att sommaren är slut bara men man får hitta på nåt kul ändå.
Vi måste iaf åka till liseberg och sen är jag sugen på att åka över till danmark över en dag mä.
Men vi får se vad det blir. Allt handlar ju om pengar mä.

Jag vet inte alls vad jag ska skriva mer. Hmm det har inte hänt så mkt för jag jobbar ju jämt! Vilket är väldigt tråkigt. Har jobbar 3 helger irad nu och det är inte alls kul. Men men.

Jo Maja har gått 13 steg. Hon är jätte duktig men hon har en förmåga att ha för brottom så hon springer hälst fram och då går de ju inte så bra.
Men snart har vi nog ett litet troll som springer runt här ;)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0