11 månader

Godmorgon alla läsare! Har ni sovit gott?

Maja ska snart börja hos sin dagmamma så vi åkte ut till visko en sväng igår för att kolla om vi hitta några stövlar.
Men vad besviken jag blev! Det fans nästan inga barnskor överhuvudtaget som passade Maja men dom som fans va bara märkesskor och va svindyra. Jag tycker inte att 250 kr är ok för ett par barnskor.
Hon kan inte ha dom så länge så skor blev de inga till henne, men vi hittade ett ar gummistövlar, å de är fan inte billigt de heller, Men vi hittade ett par allvädersstövlar för 99:-

Påvägen hem åkte vi och hälsade på mamma en sväng för vi skulle släppa av Maja för hon skulle sova där.
Så vi fikade lite sen somnade maja och då åkte vi hem.
Vi hade bestämt oss för att parta lite men de va ju ingen som kunde, alla hade andra planer.
Så när kl va runt 17.17.30 så slutade vi leta fest så vi åkte å handlade lite go mat och hämtade även maja.
Så nu har vi planerat fest nästa helg istället.

Vi lagade lite go mat å slängde Maja i säng.
Så vi hade de mysigt ändå, å de va nästan tur att vi inte festa för vi va helt slut!
Jag gick å la mig 22.20.

idag Vaknade Maja 7.30 och va klarvaken. Hon har börjat vakna så tidigt nu och de gillar vi inte alls.
Men igentligen så är de väl inte så tidigt, man hör ju hur andra har de å få gå upp kl 5 osv.
Idag vet vi inte riktit vad vi ska hitta på. de blir kanske en mysdag hemma.
Maja blir 11 månader idag å de ska vi väl fira lite med nåt gott lite senare.
Tänk att de är bara 1 månad kvar tills hon är 1 år.
Så imorgon ska vi till ullared och shoppa födelsedagspresenter:)

Ha en bra söndag.






maja älskar sina nya stövlar ;)


Kommentarer
Postat av: Tant Johanna

Det blev en riktig lyxlördag =) Fest nästa lördag? Då kommer jag ;)

2010-08-30 @ 12:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0