Vill ha NU!

Vaknade vid halv 10 imorse , skönt att komma upp i någorlunda tid:)
Käkade frukost sen kom faster Frida.
Efter att Maja hade ätit lunch tog vi en promenad upp till babyproffsen å kollade på ny vagn till Maja.
har kollat runt lite på intrenet och ja fastnade för Carena Swing men när jag såg den i affäern ångrade jag mig med en gång!
Den va plastig å kändes inte alls bra, frågade även i butiken men han rekomenderade inte den.
han sa att den är vinglig, plastig, och har lätt för att tippa omkull sen knakade den väldigt mkt och de pågrund att att den är så plastig.
Så han visade mig en babytravel, först en med ett hjul fram och den va helt ok men sen tog han fram en nyare modell som hade 2 hjul fram precis sim singen vi har nu och den fastnade jag för direkt!
Det fanns inget jag inte gillade med den. Den va helt perfekt, enda nakdelen va att den bara finns i svart men det kan man ju fixa till med nåt fräckt parasol osv.
Så den vill jag ha NU synd bara att vi inte har dom pengarna, men man kanske kan hoppas på att någon av mina lr fredriks föräldrar läser detta så dom kan sponsra oss lite ;)

När Fredrik kommer hem ska vi till jönköping och köpa ny bilstol till Maja för den vi köpte va inte alls bra tyckte jag. Huvudet åkte fram när hon sov och de såg inte alls bekvämt ut så vi ska kolla på en maxicosi.
Hoppas den är fin:)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0