UppåNerNeråUpp

Ja här va det inte uppdaterat på ett tag såg jag!

Vet inte riktigt vart jag ska börja,men börjar väl med att vi va på BVC i torsdags.
Det gick riktigt bra! Maja fick massa beröm för att hon pratar så mkt och att hon är så stark.
hon sitter helt själv nu utan stöd fast man får fortfarande sitta i jämte för hon kan fortfarande falla åt sidan.
Hon ålar sig mer och mer och snurrar runt snabbt som satan nu.
Hon vägde 8775g och va 70cm lång.
Läkaren sa att allt va PERFEKT! Som mamma är det underbart att höra.
Efter BVC åkte vi till knalle för att träffa Madde och Didgon:)
Gick ner till eko och köpte påskägg och godis och när ja skulle betala häl ja på att sponsra dom med ca 300 kr, tur att hon i kassan mäskte att något va konstigt! Hon hade slått in 56 påskägg istället för 6 å smart som jag är så lyssnar jag aldrig vad kassörskan säger utan gordkänner bara. Måste bli bättre på detta.
Sen gick vi å fikade massa mumsigt.
Gick in på chilli en sväng för att kolla lampor men hittade inget men hittade däremot en skylt  som de står OUR HOME å den ska sitta i hallen.
Sen gick vi in på stokkage, Maja fick en tunika å skulöle köpt leggins men satan va dyra dom va! så de får ja köpa nån annanstans.

I fredags va Fredrik dålig så ja å Maja åkte upp till jobbet och lämnade påskäggen och stannade en stund å tjatade lite.
Å va ja längtar efter att börja jobba nu. Inte för att komma bort från maja men att komma in i verkligheten lite så man kan få nåt fastjobb nångång.

I lördags åkte vi till svärfar och åt påskmiddag och lite godis :)
sen åkte vi hem å bara va, vi va skittrötta så låg bara i soffan HELA kvällen.
I söndags åkte vi till fredriks mormor å åt mat, som tur va var det inte påskmat utan kyckling och potatis MUMMA.
Sen tog vi en promenad när vi kom hem, ritigt skönt va de.
sen spelade vi binkolotto och käkade hemmagjord pizza.
Idag va vi hos mamma och åt köttfärssoppa och våfflor. 
Nu ligger vi i soffan och myser, Maja är för pigg för att sova så hon sitter å pillar med fjärren.
Imorgon ska vi till Johanna och hälsa på lite, dom har flyttat nu så ska bli kul å se hur dom ha fått de. 

Nu orkar ja inte skriva mer.
Puss&Kram





 


Kommentarer
Postat av: Jane

Haha, oj! 56 påskägg hade nog blivit lite för många. :P Jag är också rätt dålig på att verkligen lyssna vad de säger för pris, däremot tar jag alltid kvitto om jag handlat för mer än ungefär 100-200:- och kollar igenom det hemma. :)

2010-04-06 @ 10:31:51
URL: http://infinity.bblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0