Roadtrip

Igår blev de en roadtrip till jönköping för att köpa en ny bilstol till lilla Maja.
Lite tråkigt att sitta i en bil när de va så fint väder bara men men.
Maja sov hela vägen dit så då passade jag på att prata med fredrik om den nya barnvagnen jag hittade idag:)
han tyckte den lät bra så de blir nog den, om inte jag hinner ändra mig igen :/ jag är ganska bra på de.
Men en ny bilstol åkte med hem iaf, jätte fin va den å mkt bättre än den akta graco cosmic som vi hade innan.
Maja har iofs inte åkt i den nya än men tror att den kommer bli mkt bättre pga att den går att luta längre tillbax när hon ska sova.
Påvägen hem så va Maja vaken så vi busade hela vägen hem :)
Fredrik sa att han skulle hjälpa sin farfar med datorn när vi kom till borås å frågade om han skulle släppa av oss för kl va läggdags för Maja men ja tyckte att vi kunde skjuta lite på den så vi följde med.
Dom har ju inte träffat Maja sen jag å Fredrik fyllde år och det är ca 1 månad sen så dom tyckte de va jätte kul att Maja följde med.
 Hemma blev de kvällsmat sen hoppisäng å ja å fredrik kollade på tv i sängen.

vaknade idag och hade skitont i ryggen, kunde knappt komma upp ur sängen lr lyfta upp maja.
känns som jag är helt förslappad i vänster arm. Får se om de släpper.

Å jag kan inte sluta tänkta på vagnen heller. Jag vill ha den nu!
Så vet inte om vi ska lägga ut våran på blocket men har igentligen lovat bort den men dom kan inte köpa den förrän i slutet på juni å så länge vill ja inte vänta:(
Och jag har inte 3000 i bakfickan så jag kan köpa den ändå.
Jag får helt ängelt kolla läget lite så får vi se.

Lite bilder från gårdagen.
Maja härmar Faster Frida och hon gör så även idag.



Maja myser i vagnen påväg hem från Babyproffsen

Roadtrip till Jkpg (Trollet)

Min fina



Ha en solig dag för det ska vi ha om ryggen blir bättre.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0