Känsligare

Innan Maja kom till världen va jag jätte känslig och lipade jätte lätt till filmer eller tvprogram.
men efter att Maja kom så har det blivigt mkt värre kan ja lova!
Så fort det är barn med i bilden och och de håller på eller händer dom något så börjar ja storlipa! Inte om ja är med andra men när ja sitter själv.
Idag tittade vi på shut em up och den va riktigt jobbig den filmen!
Tänker hela tiden tänk om det skulle hända Maja något! Det hade ja aldrig klarat!
Maja är mitt allt, Det finaste,underbaraste gulligaste, bästa jag har!
Usch ja kan knappt tänka på de.

Mamma älskar dig såå mycket Min lilla fis!


Nu ska ja gå in å pussa på henne sen ska ja sova!
Va rädd om ditt/dina barn! Det är det finaste du har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0