Helg!

Pluttan sover å ja sitter i soffan så jag tänkte passa på å berätta vad vi har haft för oss i helgen.

Fredag: var vi bara hemma å hade fredagsmys hela familjen.
Vi gjorde hemmagjord pizza och tittade på Så ska de låta, sen blev de film som jag inte kommer ihåg va den hette.

Lördag: Maja väkte oss vid halv 9 så vi kollade på tv i sängen till ca kl11.
åt frukost i sängen hela familjen:)
Åkte till Frida runt 14 och busade lite sen åkte vi till Marita och år tacos.
Blev på ett jäkla party humör när vi va där å Frida skulle dricka så ja bjöd in mig själv.
Messa mamma å kolla om hon hade alkohol svar JA så vid 18 tiden åkkte vi från Marita hem till mamma hämta alkohol sen snabbt hem välja käder sen till frida och fixa sig.
Drack ca 2 groggar sen började ja må as illa och det försvann inte heller så ja messa min bror å kolla om han kunde hämta mig men han hade druckit en öl men han kompå en bra ide så han gick ner till oss å passa Maja medans fredrik hämtade mig. Så jag va hemma igen kl:22.
Kollade på film Ninja, den va sådär 3/5 alldeles förmkt blod!

Söndag: Maja vaknade kl:7 fick välling och efter många om å män somnade hon om till 09.30.
Myste isängen en stund sen blev de frukost.
Har tvättid så fick springa ner med tvätten och skulle behöva städa med!
Men Jag är så jävla trött på denhär skiten nu, varför ska alltid jag behöva göra allt? Tvätta,städa, diska och laga mat! När jag kom tillbaka upp från att ha vart nere i svättstugan en andra gång så hade fredrik bytt från mys kläder till vanliga kläder.
hans bror Andreas skulle kolla på en bil och Fredrik skulle visst köra! så här sitter ja själv igen med tvätt i tvättstugan som snart är klar och massa disk och dammråttor överallt!
Men NEJ jag ska varken diska eller städa. Jag vägrar!

Solen skiner så jag å Maja ska ta en promenad när hon vaknar tänkte jag.
Hoppas ni har haft en bra helg.
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: JohannaV

Jag känner igen mig. Alltid jag som får diska, tvätta. bla bla. jädra killar!

2010-04-19 @ 02:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0