Gånghester

Idag kom Fredrik med förslaget att åka till gångheter och gå å kika lite och de tyckte ja lät som en bra ide.
Så efter frukost åkte vi mot gångheter.
Finns MÅNGA fina hus där, å idag ändrade jag min åsikt och kan faktiskt tänka mig att bo där.
När man går runt och kollar på alla hus så blir man sååå sugen att ha ett eget! Men de blir inte än på några år.
Jag måste ha fast jobb och så måste vi spara lite först.
Finns många ställen i/runt borås jag kan tänka mig men nu när vi har Maja så måste vi tänka på vad det är för skolor.

Efter promenaden åkte vi å handlade lite sen hem å laga mat! mamma hade ringt medans vi va å handlade så ringde henne å då skulle min morbror Daniel hans sambo camilla och min lilla kusin Alice komma och fika hos dom så då passade vi me på. Så efter maten åkte vi till mamma å fikade.

Idag har Maja gungat och åkt ruschkana för första gången och de va kul :)
Men ja tyckte nog ruschkanan va roligare än va Maja tyckte :D Wiihiii

(Andreas Drotz! Om de läser detta vill ja inte höra ett ord :D)








Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Farbror.

Du kanske inte vill höra något från Andreas Drots, men du kan aldrig låta bli att få höra något från Andreas Drotz, haha. Jag vet vad du tänker och du tänkte rätt. Tänkte lagt in en kommentar när jag började läsa det :P Lite som en "vad va det jag sa" grej ;)

2010-04-12 @ 16:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0