Fybubblan

Ja vaken är jag och har varit sen kl 06,19 då ja kollade på klockan första gången. Pluttan låg å vred å vände på sig å jag hoppasdes bara på att hon skulle somna om men nej hon vaknade så fick gå upp å göra mat å sen va ju ja pigg som en mört! Så nu sitter ja här i sängen as hungrig och funderar på om jag antingen ska försöka somna om hungrig eller gå upp och fixa lite frukost å vara vaken medans pluttan sover gott?
Jag är ju faktiskt pigg så varför inte gå upp? Somnar jag om igen kommer jag bara vara tröttare sen när jag vaknar. Nä det får bli att gå upp, kl är ju ändå halv 8.

Ska kanske börja packa lite så ja inte glömmer att till Maja. 
Jag har nog glömt att berätta men vi ska till min mormor i uppsala i morgon. 
Som jag inte har träffat på ca: 9 år, Ja 9 år fybubblan va längesedan. Det är inte okej!
mamma ska på nån utbildning i stockholm å då passar jag å Maja på att följa med å träffa släkten.
det är ju inte bara mormor jag har där uppe, har även 2 mostrar och dom har fått barn så har även 3 kusiner som jag aldrig har träffat så de ska bli super kul.
Men det är såå mkt som ska med!
Vagn, kläder, blöjor, mat, resesäng, och våran lilla bilstol som min kusin Sandra ska ha:) Hon ska få bebis i juni.
Hoppas jag får mä mig allt!

Trodde att jag skulle på pengar idag mä men nä dom kommer visst på måndag! ÅÅhhh blir man inte trött.
men men det finns inget att göra nåt åt, bara gilla läget.

Nu måste ja göra frukost innan jag avlider.
De kommer upp lite bilder på gårdagen om en stund

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0