Fredag?

Känns inte alls som fredag idag.
Man brukar vara glad på fredagar men de är inte jag idag, inte ledsen heller är inte på något speciellt humör.
jag sitter här i soffan med flötigt hår osminkad och allmänt sleten medans min söta lilla unge ligger i vagnen å sover efter promenaden vi tog upp till pilens för att köpa mat till henne.
Så ja sitter här å funderar på om jag ska rycka upp mig lite kanske?
Sätta på lite party musik å hoppa in i duschen så man blir på lite fredags humör kanske?
För det är ju aldrig fel att känna sig ren och fräsch.
Sen skulle ja behöva städa me, men orkar jag de?! Hmm massa måsten men inget händer.
Sätt fart nu Jenny ryck upp dig, Det är ju fredag för f*a då ska man va glad och förväntansfull över vad helgen har att erbjuda!
Hmm men de ska ju va skitväder ändå!

Nä jag får ta å hoppa in i duschen iaf så får vi se om humöret ändras?

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0