Blåsigt

Idag åkte vi till ramnaparken för att ta en promenad runt ramnasjön men uscha va blåsigt å kallt det va,
Men det va skönt ändå och maja somnade direkt.
Efter promenaden åkte vi upp till min farmor och hälsade på lite, pappa faster Lena va där me.
Satte oss och pratade lite och kollade på när dom åt sen blev Maja hungrig så då åkte vi hemmåt men först tvättade pappa Fredrik bilen och de va väldigt intressant tyckte Maja med allt vatten som ran ner för rutan.
Mamma ringde och berättade en väldigt rolig nyhet!
Min mosters förra man har fått barn, en liten melker Grattis Grattis!
Nu ligger Maja å busar i soffan och de går knappt att ha henne där längre för hon vrider å vänder hit å dit.
Nu blir de mys i soffan en stund sen ska ja hoppa in i duschen.
Ikväll vet jag inte vad som händer men de blir nog film å mys.
Påtal om film, igår såg vi Surrogates helt ok film 3/5 får den av oss.
Sen såg vi även Äntligen midsommar, riktigt rolig film tycker jag :) 3½/5

Bilder











Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0