Tipp topp..

Jag är på tipp topp humör, och är hur glad somhällst :)

Igår fick ja äntligen tummen ur röven så jag bad johanna fixade så ida kunde komma å klippa mig:) riktigt skönt att bli av me de där sletna långa håret som bara hängde... så nu känner ja mig riktigt fräch..

Idag har va jarit å fikat me Fia å Karin sen blev det en sväng på stan me :) sketa kul å träffa dom för ja gör ju inte de så ofta längre eftersom ja inte jobbar längre..

Nedräkningen har börjat, Nu är det bara 17 dagar kvar till BF och det är fortfarande grejer som inte är inhandlade, och fixade som tex:

-Mjuklift till barnvagn
-Regnskydd till barnvagn
-Skötbord (men det ska mamma köpa)
-Blöjor och tvättlappar
-Förlossningsväskan är inte packad, vad ska man packa ner???
-Barnrummet är inte helt klart
-Massa små fix som måste fixas.....

Vad är bra att ha hemma igentligen? kan ju inte va nån panik me allt... eller?

Nä nu ska ja ta å vila ryggen å fötterna lite...

Får ta å skärpa till mig me bilder nu mä så ska fixa det inom kort.

pussåkram


Kommentarer
Postat av: Karin

ja väskan kan du packa ner lite kläder till dej och bebis. bindor, tandborste, tandkräm. duschkräm. vet att jag annvände inte så mycket. lite saker som du vill ha med. tidningar. jag hade korsord =) beror ju på hur många dagar man stannar. vi köpte färdig mat till oss och bebis. ifall man inte kan amma så är det skönt att ha hemma. och ha ingen panik me barnrummet. lukas fick eget rum först när han var 11månader allt kommer gå så bra =) är så nyfiken hur det går för dej =) ta hand om er. kram från Karin och lukas

2009-09-02 @ 14:34:12
URL: http://www.snuttis87.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0