Regn å rusk usch å usch...

Ja det är inte världens roligaste väder ute.
Vaknade av att regnet bara öste ner och slog stenhårt på fönsterrutan, men det är igentligen skitsamma för ja har inte planerat att gå ut idag ändå.
Nä idag blir det att va inne å städa heladagen för det ser ju förjävligt ut här, det enda rummer som är städat är barnrummet för där är man ju aldrig...

Igår va vi ju hos barnmorskan, allt va bra som vanligt :) hjärtljuden låg på 140slag/min och sf-mått var 36.
Sammanfattningen skulle skrivas så ja hade me mig en lapp med tex vad ja vill ha för bedövning mm. Först tänker ja bara ha lustgasen men blir de alltför plågsamt så har jag ryggbedövningen som alternativ, har hör att den ska funka jäkligt bra om den inte tar bort alla värkar mm,,
Nu börrjar man bli mer och mer spänd inför förlossningen, bara 14 dagar kvar till BF så det kan ju igentligen hända när som. Fast ja kommer säkert gå över tiden,
Men väskan måste packas så ett allt är klart när det är dags..

Den lille i magen håller somvnligt på hela dagarna. Inga sparkar nu utna det är mer som h*n sträcker på sig å gör kullerbyttor ibland. kan kännas lite obehagligt när en fot lr va de nu är ploppar ut på sidan av magen, men ja e van nu,
Jag å Fredrik är fortfarande inte överens om namn så kom jättegärna med förslag!!!
det är ju igentligen ingen panik men inte så kul å komma hem med en bebis som inte har nåt namn,
Fredriks förslag är ju som innan Isabell och Theodor,
Mina är Elicia och neoh.
Jag kan gå me på theodor om det blir en kille men då får ju han gå med på Elicia om det blir en tjej, eller hur??

Sen kanske det blir något helt annat men kan ju kännas bra att ha 2 namn iaf.

Nä nu får ja nog ta å sätta igång med städningen om det ska bli något gjort över huvudtaget :)

Ha en jätte bra regnig dag

pussåkram

Kommentarer
Postat av: Johanna V

Emma är fint :)

2009-09-05 @ 11:35:26
Postat av: Karin

hmm ja det med namn är jobbigt. lukas hette elias dom första timmarna. men sen fick det bli en lukas =)



ni kommer hitta ett som passar =)

2009-09-07 @ 13:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0