Känsla.

Nu är det bara 1 dag kvar till BF, Men de kommer inte hända något imon heller de känner ja på mig.
Någon gång nässta vecka kanske.
Jag blir så trött på att bara gå hemma å vänta så idag blir de att gå ner till stan å fika me johanna sen iväg en sväng till barnmorskan.
Har inte bebis fixerat sig idag så blir ja galen.
Jag vägrar gå över 2 veckor, inte en chans.. Men de finns ju inget man kan göra, h*n kommer när h*n kommer.
Rädd för att de är en stor bebis redan nu bara å känner inte riktigt för att trycka ut en 5KG klump direkt, Icke.

Blir trött på Telenor, dom får aldrig in min mobil. varit inne 3 ggr å frågat om den kommit in men helatiden säger dom 2 veckor. men hallå de har gått 4 nu å dom har fortfatande inte fått in nån. bläää

Nu ska ja fixa mig innan ja ska träffa johanna:)
ha en bra dag
pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0