+4 Dagar...

Nu börjar man undra om dom har sett helt fel på UL lr va fan är detta,
Gått över 4 dagar nu och känner inte nånting alls förutom att bebis busar som vanligt :)
Men vill att h*n ska busa utanför magen!!!

Igår va ja skit deppig för att de känns som att ja aldrig kommer få nån bebis, även om ja vet att ja har ett barn i magen å att den kommer ut inom 2 veckor.
Men igår hos BM så fick ja en tid hos SPEC ifall man går lver mer än 2 veckor, och hon fick de att låta som att jag garanterat kommer göra de, de gjorde mig jätte ledsen.
Det är helt sjukt hur mkt man kan längta efter något.
Jag vet att man inte ska stirra sig blind på BF datumet, men det är ju det man gör, det är just den dagen man ser farm emot under hela graviditeten.
Sen när man har paserat de datumet och går över dag efter dag börjar man fråga sig, Kommer jag nånsin få nåt barn?  lr de gör jag iaf och det gör mig jätte ledsen.
Har hamnat i nån depp period som inte alls är kul, börjar lipa för ingenting.
Allt är jobbigt nu, vill bara att min älsklings bebis ska komma ut så ja kan känna mig lycklig och glad igen.
Sen att folk håller på att tjata gör ju absolut inte saken bättre, då känner man ännu mer press på sig.
Men tyvärr så kan ja inte göra något åt detta, bebis kommer när den är klar så enkelt är de..

Dagarna går extremt långsamt!!! å man vågar ju sig inte ner på stan precis iofs inte väder för de heller.
Är klara me allt inför att bebis kommer iaf.
Vaggan står bäddad å klar jämte sängen så nu saknas de bara att en bebis ska komma till världen..

Ååå vad ja längtar...

/pussåkram


Kommentarer
Postat av: Fia

Men Gumms.

Det gör mig så ledsen att höra detta, lovar att inte tjata om det mer.

Kan själv inte sätta mig in i din sits..... MEN FÖRSTÅR ATT DU TYCKER ATT DET ÄR DÖDEN ATT BARA GÅ OCH VÄNTA!!!!! Och det är väl inte så konstigt att man blir depp och ledsen för allt och ingetting..... Tänker på dig!!! KRAMIZAR I MASSOR TILL DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-22 @ 12:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0