Underbara familj...

Jag kan knappt tro att det är sant, Jag har en egen liten familj.
En underbar sambo och dotter som ingen kan ta ifrån mig!
En dotter som bara är min, som ja kommer få uppfostra och se växa upp till en underbar tjej.

Att vara mamma är helt underbart, men det är ett heltidsjobb.
Nu är det mer eller mindre Maja som styr mig å fredrik.
Man gick från att kunna göra vad man vill till att våran prinsessa bestämmer nästan allt.
Okej att man vet att de kommer att bli jobbigt men inte hur jobbigt, man förbereder sig till en viss grad men man vet ju inte hur de  blir i förväg.
Dom 2 första nätterna blev sömnlösa,låg på helspänn helatiden pga oro, Andas hon? ligger hon på sidan ifall hon skulle spy så hon inte kvävs? hela tiden denna oro! Men det är en del i mamma rollen.

Nu har de lugnat sig lite som tur är. sover bra på nätterna, vaknar när hon vaknar å ska ha mat bara:)
Känns riktigt skönt att ha fått in en hyfsad rutin nu,
Skönt att Fredrik har haft 10 dagar ledigt från jobbet me, utan honom hade ja inte klarat de.

Nu vakna maja så får fortsätta senare.
pussåkram
/jenny






Kommentarer
Postat av: Michaela Axebrink

Va fin hon är :) Grattis!!!



kramkram

2009-10-11 @ 18:22:13
URL: http://michaelaaxebrink.blogspot.com
Postat av: Johanna V

Jag blir alldeles tårögd. Så fint, jag längtar tills jag får en egen liten baby! All lycka med er! <3

2009-10-12 @ 13:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0