Sökes!

Ja somsagt vi söker ny lägenhet/radhus bostadsrätt, 3a eller 4a på första plan eller med hiss,stor balkong eller utaplats måste finnas.Det är skit att bo på tredje vån utan hiss.
Sketa jobbigt å bära upp maja varje gång man är ute. hon blir ju inte lättare precis:)
så om du ska flytta eller vet nån som ska flytta som har de vi önskar så får du jätte gärna höra av dig!

ja då sitter man här i soffan å kollar letar efter lägenhet, men de finns inte sådär jätte mkt kan ja ju inte påstå.
De bästa hade ju helt klart varit ett billigt radhus, men de kan man ju bara drömma om. Finns inga radhus under miljonen och de är surt.
Åhh vi är desperata, eller jag är iaf:)Jag vill inte bo här mer, trivs inte alls.
En lägenhet på bottenplan med uteplats hade inte heller vart fel.
Att man ska va så kräsen med allt, riktigt jobbigt ibland:(

Min lilla mys Maja ligger jämte mig i soffan å sover så gott:)
Hon är så underbart söt när hon sover, när hon är vaken med såklart :)
Hon är en sån snäll liten bebis
Maja och Fredrik är det bästa som har hänt mig.

Imon är det Fredag. Skööönt. då blir de fredagsmys som vanligt med god mat och idol:)
På lördag ska jag till Josefin och festa lite, hon fyllde nämligen 20 igår:) så de ska bli gott med några cider
har ju inte druckit på typ 9 månader nu så de behövs nog inte mkt för att bli lite lullig;D men ska inte dricka så mkt, har ju en liten dotter att tänka på me. Vill inte missa en hel dag med henne för att jag skulle festa, Så de blir la kanske 4 cider för min del.
Men de ska bli riktigt kul att få komma ut lite.

jaha idag har vi inte gjort så mkt, tog sovmorgon till ca: halv 12:) älskar att maja älskar att sova på morgonen.
Nu kollar jag förlossningskliniken och maja sover fortfarande:)
ikväll kommer tant sophia och myser med oss.
Imon ska jag å Maja leka med josefin, ner på stan en sväng blir det nog.

Nu blir det att kolla tv å vänta på att älskling kommer hem.
pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0