Jag älskar...

... att skämma bort min dotter!
jag kan knappt gå in i en klädaffär utan att kolla på bebiskläderna, och man hittar ju alltid når fint som man bara måste köpa:)
Va på cubus med faster frida i veckan å så va de 30% på ALLA kläder så medans frida provade byxor så smög ja iväg till bebiskläderna.
Å självklart hittade ja 2 par urgulliga jeans och 2 kanonsöta bodys:)
Kunde ju inte låta bli så va tvungen att köpa dom:)
Sen va jag Sophia och Johanna i ullared i torsdags å ja sa till mig själv flera ggr att ja inte ska köpa nåt till Maja. men vad kommer ja hem med? jo en body till min underbara dotter, kunde hålla mig till 1 iaf de va ju bra.
men hon fick massa annat men de va saker hon behöver tex påslakanset musikmobil till sängen, haklappar och dregelskarfar fast det behöver hon ju inte än men dom va så söta :)

Igår (Fredag) så fick ja å sophia ett ryck, sprang upp på vinden å hämtade jullådan och satte igång att börja julpynta.
Sophia städade köket medans jag pyntade i fönstrena:)
vi har inte sådär jätte mkt julsaker men de blev bra, blir nog att julstäda imorgon och fixa iordning så att allt är i sin ordning:) 
Åhh de är så mysigt med jul. har aldrig längtat så mkt efter jul som denna julen å nu saknas bara lite snö.
Jag å fredrik ska försöka oss på att baka egna pepparkakor från grunden, vi får la se hur detta går.
Å nästa år kan Maja va me å baka:) Å då ska vi försöka oss på att baka pepparkakshus hade ja tänkt:P

Idag har Fredrik varit med Martin i knalle så ja å Maja har varit själva å hon har sovit helatiden så ja tänkte att jag skulle börja göra ett fotoalbum till Maja.
Men jag saknar lite kort, vill börja från början med Magen kort å de har jag inte framkallat så får vänta lite med att pyssla med de.

Nä nu vaknar min älskling så nu ska vi mysa

Ha en bra helg
pussåkram
/jenny

 


Kommentarer
Postat av: Karin

hihi du är som jag. köper alltid något till lukas. en det är ju så roligt. finns så mycket fint. ullared ska jag till på tisdag så får se hur mycket de blir till plutt

2009-11-28 @ 21:03:52
URL: http://snuttis87.blogspot.com/
Postat av: ida

känner igen det precis. Man åker till gekås för att hitta kläder o saker till sig själv men väl hemma så inser man att man bara köpt saker till sitt barn. Så söt tjej ni har.

Jag slank in här på denna blogg för jag vet vem frida drots är ,hon är kusin med min mammas bästa kompis dotter johanna hernström :)

Borås är litet,alla känner alla.hahaha.

hade bra

2009-11-30 @ 12:14:13
URL: http://idakettil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0