Namn förslag!!!

Bomba mig med namn förslag till våran bebis..

Kommentarer
Postat av: Koffe

Kristoffer.. .Det är ett fint namn!

2009-06-05 @ 14:03:40
Postat av: Becka

Rebecka, för det är mitt namn, haha nej jag skojja =]



Men vet du om det är en tjej eller en kille? :P

2009-06-06 @ 16:03:54
URL: http://beckaolund.blogg.se/
Postat av: Mikaela

det finns så otroligt fina namn jag stött på när jag jobbat med små bebisar :) jag minns en jätte söt unge som de döpte till Neo... haha, kanske bra om man är ett STORT Matrix fan.



* Luna, som betyder halv måne på tyska. lite häftigt! Passar kanske bäst en liten tej..



* Erik är ju ganska vanlig... men jag tycket namnet är fint.



jag lär skicka mer namnförslag ;)



hoppas al är bra med DIG, den blivande mamman :)

2009-07-01 @ 20:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0