En veckas historia..

Jaha då ska ja försöka minnas va ja har gjort denna vecka.
I måndags jobbade som vanligt, inget spesiellt som hände, på eftermiddagen såtror ja inte ja gjorde nåt. hmm
 
Tisdags: Jobbade ja först 6.45-10 sen va de bara hem å duscha å iväg å fika me johanna å josefin:) jätte trevligt synd att josefin skulle iväg å jobba bara men lite skvaller han de allt bli:) när Josefin hade åkt gick ja å johanna till pressbyrån å köpte lite gott å gick å satte oss i parken:), där satt vi typ 1½ timma å bara tjöta riktigt mysigt, inte så roligt å höra vissa saker iofs men de blir bättre ska du se, Å snart ska johanna å toni flytta me nästa nere vi josefin så nu blir vi nästan grannar allihop:) jätte bra mä två kompisar som bor så nära sen när bebis kommer, haha *BARNVAKT*
Nä sen hände väl inte så mkt mer den dagen, Lr jo trodde bebis skulle hoppa ut genom magen för de va fasen va h*n höll på hehe skit mysig känsla, men ibland kan de faktiskt bli lite jobbigt.

Onsdag: Va vi på Liseberg, mina bröder Andreas å Emil och Andreas tjej Petra va me.
Jag fick bara åka sänggungorna och colorado sen va de färdig åkt för mig vill inte skada den lille bebisen,Men de e ju tur att bebis inte tar skada av att spela på chokladhjulen :D fy fasen va pengar man slösar på de igentligen, Emil vann * vinsten på marabo hjulet, men eftersom att de va mina pengar så delade vi hahaha.,
Fredrik åkte inte så mkt mer än mig, å de va bra för de e inte så kul å stå själv.
Men Andreas,Emil å Petra åkte hyfsat mkt iaf, dom åkte den nya jämte flumraid modigt av dom :)
efter mkt skratt å onda fötter åkte vi hem, vi va där i 7 tim men de kändes bara som 3-4. Så då vet man att vi hade kul iaf:D
jo vi va ju i spegelhuset me haha fan va ful man kan bli igentligen :D
En lyckad dag!!!
klickbara bilder!



Tors,Fred,Lörd,Sönd: Då ska de jobbas, massa massa pengar :) så de blir inget direkt midsommar firande för mig förutom på jobbet:) Men jag ville jobba så jag är bara glad, för va skulle ja göra annars? sitta å kolla på fulla å jobbiga människor som bara e högljuda och som bara hänger å klänger å allvarliga snack hit å dit, nä de orkar ja inte me.. Haha..

Nä nu kurrar de i magen så får gå å käka lite frukost.
ha en bra midsommar, ta de lugnt å gör inte massa dumt,,
pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0