September...

.. får de jätte gärna ta å bli nu, längtar efter bebis sååå mkt.
Blir så avis på alla som får barn nu, jag vill me kunna hålla de lilla knytet i famnen och bara vara hur lycklig som hällst.
känna att livet är helt underbart

En tjej som jag har pratat me på familjeliv å msn skrev att dom har fått en liten Emmy den 3 juli, Jätte fin liten tjej
stort grattis till er och hoppas allt går bra.

Idag blir de ikea me älskling, ska köpa spjälsäng mm, så snart kan ja börja inreda rummet, har fortfarande inte kommit fram till vilken/vilka färger ja ska köra på. ska bädda sängen i brunt så nåt som matchar till de.

Haha sen har ja snurrat in på att ja vill flytta igen, ser inte mktpositivt med denna lägenheten, tråkigt att vi skulle ha så bråttom. men nu är ja lite inne på bostadsrätt, man kan ju göra nästan va man vill å man betalar till sig själv, å de gör man ju inte i en hyresrätt utan man gör de bara bättre för hyresvärlden å för nästa som flyttar in, inte ett skit får man för de å de är synd.

Hus är förtidigt iaf för mig, för mkt å göra heltenkelt å de är inget ja känner för just nu.
Men en bostadsrätt hade vart klockrent, finns en ja är jäkla sugen på men finns la inte en chans i världen att man får den. men fredrik ska iaf å kika på den imon tyvärr kan ja inte följa me pga att ja jobbar :( men ja får lite på fredrik,,,

Nä mina kära vänner nu ska ja hoppa in i duschen å fixa iordning mig..
ha en bra dag
pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0