Friskt och skönt!

Idag när jag å maja vaknade kolla de jag ut, Solen sken, Woohoo så de va bara att gå upp å fixa iordning oss och gå ut.
Men vart skulle vi gå, inte kul å gå om man inte har ett mål eller om man ska gå till nån så vi ringde morbror Andreas å kollade va han gjorde, sa att han skulle ta sig ner till stan men han va tvungen att duscha å så först så ja å Maja gick upp till honom.
Så de blev en promenad till trandared:) va helt genom svettig när vi va framme, vi fick träffa Pappa/morfar också som va hemma på lunch :) 
Imorgon fyller pappa år så vi va tvungna att gå ner till stan och fixa present och på vägen ner passade vi på att ta svinsprutan fy va redig ja känner mig. tog den för Majas skull för vill ju inte att min lilla plutta ska bli sjuk.
När sprutan va tagen gick vi ner till stan.
Hittade en presen till pappsen:)
Efter att ha varit ute hela dagen gick jag å Maja hem.
Sa till Fredrik att åka å ta sprutan å de gjorde han.
När han kom hem stod maten på bordet:) tacoburgare så sjukt gott. (tack kakan för tipset)

Nu har vi varit hos mamma en sväng, maja är övertrött och är lite gnällig, får la se om lite mat hjälper. sen blir de sängen för hennes del.

Imon ska vi träffa Maria beroende på hur jag mår, börjar känna av lite biverkningar från sprutan men hoppas jag ska klara mig. Imon blir de kalas hos pappa me.

nä nu blir de ugly betty. sen desperet.
pussåkram
/jenny

Hos Mormor<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0