Extremt...

Dålig på att blogga nu förtiden, ja får ta å skärpa mig!
Men som vanligt har de inte hänt så mkt. är ledig från jobbet nu med havandeskapspenning så¨jag går mest hemma å gör ingenting:( 
Lunchade josefin förra onsdagen, thai mat muums va gott de va :) massa prat å skratt. sen blev det att springa i massa affärer som alltid är lika kul, men ingen ide för mig att köpa nåt nu förutom bebiskläder, hittade en sketa söt body på h&m med tigen på som ja köpte:)
Efter allt springande i affärer tog vi en promenad hem till josefin, jätte fin lägenhet,

Torsdag: Träffade ja madde, åkte hem till henne å fikade frallor *mums* didgon lika galen som vanligt:) men han är ju så jäkla söt så de finns ju inte. jaa vi gjorde inte så mkt låg på soffan å tjöta typ, men de va kul för vi hade inte träffats på göör länge:)

Helgen hände de inte så mkt, frestade lite i fredags, sen va fredrik bakis hela lördagen.
 Mamma, Sören å Emil va här en sväng på söndagen å fika.

Måndag: Va vi på första föräldrautbildningen (förlossning och smärtlindring) ganska intressant. fick bra info om smärtlindringen om vad som ger bra eftekt osv.
Det är ju smärtan jag är mest rädd för,

Tisdag: Var hos barnmorskan:) allt bra med bebis, hjärtljud låg på 135slag/minoch måtten på magen var bra..
Nästa gång ska vi skriva en sammanfattning om min graviditet, hur den har varit och vad ja förväntar mig på förlossningen, smärtlindring mm...
Ja vill inget häldre än att h*n ska komma ut nu, börjar bli lite otålig nu. men det är bara 30 dagar kvar:)
Har fått hem den underbart fina barnvagen nu me * wiii* övningkörde med den å de första ja  gjorde va å köra in i tvbänken :D så får ta å öva lite till på att svänga *hahahaa*

Det som saknas nu är att få ut datorn ur rummet så jag kan börja måla, sen är det bara att ställa iordning å inreda:)
å sen att bebis ska komma såklart :)

Nä nu blir det att äta lite frukost.

pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0