Trött trött & trött...

Idag har ja vart så jäkla trött, järn brist antar jag. å de har ju inte hänt allt för mkt på jobbet idag heller så man har inte blitt piggare precis.. blir också så trött på vissa som inte gör allt för mkt på sitt jobb utan bara sitter mästadels av tiden,
men "pappers arbetet " måste ju också göras, hmm..
jaja de blir bättre om några dagar :)
 De bästa på hela arbetsdagen var att Fia kom *wiiii* måste ju säga att ditt hår va as snyggt, lite avis faktiskt ;) tråkigt nu när hon inte jobbar på dagen längre, men det är inget å göra nåt åt.
Fia å Karin ni är bäst :)
När ja kom hem från jobbet så ser ja att de hänger en påse på dörren *hmm va kan de vara* jo mina grejjer från ellos woohoo. fort in prova prova prova.. köpte 3 grejer å bara en passa en cardigan å de kan ju inte gå fel. så de blir retur på dom två andra som va ett gult linne å en gul lång t-shirt. Men men.. får ju pengar tillbax iaf å de e ju bra :D

Ja som sagt idag har de inte hänt så mkt förutom jobb, men nu är man ledig ons tors så då får man hitta på nåt, å för att lyxa till de lite extra så ska ja mamma å fredrik till ULLARED imon.. *jiiippiii* då ska de shoppas grejjer kan ja lova, massa till bebisen å till mig själv såklart  å till fredrik om han är riktigt snäll ;D

Nä om man sak ta å lägga sig i sängen lite innan fredrik kommer hem,, har sån jäkla huvudvärk bläää inte alls roligt..

Jag vill ha glass


ha de bra. pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej gumman.

Du är ju så söt och go.....vill bara tala om att jag tycker det samma om dig :o) jag får komma och hälsa på lite oftare på jobbet.

Ha det gott och ta hand om er.

PUSS & KRAM

2009-04-30 @ 21:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0